Proces-verbal al ședinței de lucru pentru organizarea și desfășurarea Conferinței anuale de cooperare dintre Parlament și societatea civilă 1aprilie 2015

Proces-verbal al ședinței de lucru pentru organizarea Conferinței anuale de cooperare dintre Parlament și societatea civilă 1aprilie 2015

Ședința a fost prezidată de către Doamna Secretar a Parlamentului Republicii Moldova, Ala POPESCU.

Au participat:

  1. Rujanschi Olga – Parlamentul RM
  2. Victor Rusu – șef DIA
  3. Serebreanschi Irina – DIA
  4. Lilia Levco – DIA
  5. Inga Baciu – DIA
  6. Frasîneac Alina – Consiliul Național al ONG
  7. Mardarovici Ecaterina – Consiliul Național al ONG
  1. S-a discutat situația la zi referitor la organizarea Conferinței de cooperare dintre Parlament și societatea civilă:

 

  • A fost rezervată sala Palatului Republicii și echipamentul de traducere.
  • Au avut loc dezbateri pe marginea subiectului cât timp să se acorde ambasadorilor pentru intervenții la sesiunea II. A rămas varianta inițială a câte 10 minute pentru fiecare.
  • Consiliul Național al ONG a specificat că până în momentul de față au 33 de aplicații din partea organizațiilor nonguvernamentale.
  • Olga Rujanschi a menționat că Ambasada Poloniei și-a confirmat prezența la eveniment.
  • Doamna Mardarovici a propus ca Secretariatul să vină cu o intervenție dacă nu la sesiunea II, atunci la Concluzii și recomandări.
  • Irina Serebreanschi a specificat că s-a discutat cu Direcția generală comunicare și relații publice va plasa comunicat de presă despre eveniment.
  • Se va revizui lista cu confirmări.
  1. S-a decis:
  • În mapa pentru Conferință va fi: pix, carnet, agenda, raportul Cancelariei de Stat și al Consiliului național al ONG despre implementarea Strategiei.
  • Consiliul național al ONG-urilor va transmite până vineri, 3 aprilie 2015, Raportul și lista ONG-urilor care vor participa la eveniment.
  • Înainte de sesiunea nr. II se va face o pauză de cafea de 15 minute;
  • Să fie rezervat locul pentru corpul diplomatic;
  • Pe parcursul zilei de astăzi să se expedieze invitație la eveniment deputaților și OTIP-urilor;
  • Logourile pe agenda evenimentului rămân cele care erau inițial.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *