Proces-verbal al ședinței de lucru pentru organizarea și desfășurarea Conferinței anuale de cooperare dintre Parlament și societatea civilă 1aprilie 2015
Proces-verbal al ședinței de lucru pentru organizarea Conferinței anuale de cooperare dintre Parlament și societatea civilă 1aprilie 2015
Ședința a fost prezidată de către Doamna Secretar a Parlamentului Republicii Moldova, Ala POPESCU.
Au participat:
- Rujanschi Olga – Parlamentul RM
- Victor Rusu – șef DIA
- Serebreanschi Irina – DIA
- Lilia Levco – DIA
- Inga Baciu – DIA
- Frasîneac Alina – Consiliul Național al ONG
- Mardarovici Ecaterina – Consiliul Național al ONG
- S-a discutat situația la zi referitor la organizarea Conferinței de cooperare dintre Parlament și societatea civilă:
- A fost rezervată sala Palatului Republicii și echipamentul de traducere.
- Au avut loc dezbateri pe marginea subiectului cât timp să se acorde ambasadorilor pentru intervenții la sesiunea II. A rămas varianta inițială a câte 10 minute pentru fiecare.
- Consiliul Național al ONG a specificat că până în momentul de față au 33 de aplicații din partea organizațiilor nonguvernamentale.
- Olga Rujanschi a menționat că Ambasada Poloniei și-a confirmat prezența la eveniment.
- Doamna Mardarovici a propus ca Secretariatul să vină cu o intervenție dacă nu la sesiunea II, atunci la Concluzii și recomandări.
- Irina Serebreanschi a specificat că s-a discutat cu Direcția generală comunicare și relații publice va plasa comunicat de presă despre eveniment.
- Se va revizui lista cu confirmări.
- S-a decis:
- În mapa pentru Conferință va fi: pix, carnet, agenda, raportul Cancelariei de Stat și al Consiliului național al ONG despre implementarea Strategiei.
- Consiliul național al ONG-urilor va transmite până vineri, 3 aprilie 2015, Raportul și lista ONG-urilor care vor participa la eveniment.
- Înainte de sesiunea nr. II se va face o pauză de cafea de 15 minute;
- Să fie rezervat locul pentru corpul diplomatic;
- Pe parcursul zilei de astăzi să se expedieze invitație la eveniment deputaților și OTIP-urilor;
- Logourile pe agenda evenimentului rămân cele care erau inițial.