Eu …reclam Coca-Cola!

Eu încerc să-mi amintesc care dintre produsele sănătoase şi utile organismului uman a avut parte de campanii de marketing atât de bine puse pa punct precum reclamele la produsele cu zahar adăugat şi acizi, de genul Coca-Cola?Nu reuşesc să-mi amintesc campanii de publicitate invazivă la legume, fructe, apă plată sau produse lactate, din păcate…

Campaniile de publicitate în care sunt exploatate sentimentele umane, unde povestea, eroticul şi explotarea orgoliilor noastre merge până la extremă, sunt create de persoane care ştiu cum poate fi manipulat psihicul uman.

Din păcate în majoritatea ţărilor din lume cea mai multă publicitate se face produselor care în esenţă sunt otrăvuri diluate, care acţionează încet şi sigur – creând dependenţa şi afectând drastic calitatea vieţii – precum Coca Cola.

A avea succes în vânzări – investind relativ puţini bani în calitate şi promovare – presupune a folosi nume personale şi a vinde prin transfer de încredere: este produsul pe care îl foloseşte (ÎMPARTE o Coca-Cola…un prieten, un om cunoscut, un lider de opinie, un jurnalist, şi cei mai populari oameni din Facebook. Evident că începi să-ţi doreşti şi tu miraculoasa/populara băutură care apare în ochii tăi pe panouri, în vitrine, în albumele prietenilor tăi!

Da, eu tot am Coca-Cola personalizată, pentru că pe mine nimeni nu m-a întrebat dacă eu vreau ca numele meu şi al organizaţiei din care fac parte să apară pe produse pe care eu nu le folosesc şi nu le recomand nimănui. Eu am urmărit euforia de e Facebook, fiind sigură că urmează ca o cutie – care costă cu tot cu livrare maximum o sută de lei – să ajungă şi la mine. Logica este simplă şi asemenea cutii vor ajunge încet-încet la fiecare dintre cei care au câteva mii de prieteni pe Facebook. Oamenii din media ştiu cel mai bine că trebuie să rosteşti numele interlocutorului pentru a-l face atent, a-l flata, a-l manipula – dar aceasta nu i-a încurcat să se avânte să promoveze masiv şi gratis un produs nesănătos, numai pentru că are încleiat pe el o peliculă cu numele propriu.

Dacă cineva propunea persoanelor publice din R. Moldova să facă, pentru o sută de lei, publicitate la Coca-Cola pe paginile personale de Facebook, puţin probabil că ar fi existat doritori. În schimb dacă acea sută de lei s-a materializat în propriul nume şi a avut elementul de cadou – avalanşa celei mai ieftine şi mai mari campanii publicitare printre internauţii din R. Moldova a şi pornit a gâlgâi pe toate canalele care pot invada psihicul uman.

Dacă cei de la Coca-Cola tot s-au gândit la mine ca instrument ieften de promovare a produsului lor eu sunt gata să fiu protagonista unui clip despre cum poţi arăta dacă bei suficientă Cola. Zic acest lucru pentru că eu am mai multe kilograme în plus, lucru care se întâmplă oricărei persoane care consumă excesiv calorii, şi mai ales carbohidraţi. Toată lumea care s-a implicat în activitatea voluntară de promovare a Coca-Cola ar trebuie să vadă AICI care este cantitatea de carbohidraţi prezentă în Cola, comparativ cu cantitatea prezentă în alte băuturi periculoase pentru sănătatea umană.

Continuare pe: http://senin.ladyclub.md

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *