Deciziile de la ședința din 02.03.2018

Data: 02.03.2018

Locație: Sediul CRJM, str. A. Șciusev nr. 33

Membri ai Consiliului ONG care au participat la ședință:
1. Ion GUZUN, Președintele Consiliului ONG; Consilier Juridic, CRJM
2. Antonița FONARI, Directoare, Platforma pentru Cetățenie Activă (CAP) – online
3. Ecaterina MARDAROVICI, Directoare Executivă, Clubul Politic al Femeilor 50/50
4. Ghenadie ȚURCANU, Coordonator de Programe, Centrul ”PAS”

5. Andrei GAIU, Coordonator, Platforma pentru Cetățenie Activă (CAP)

S-a discutat despre organizarea Forumului ONG:

1. Pentru că nu există suficiente resurse Forumul ONG va dura 1 zi și va fi organizat Artico, data de 27-28 (în dependență de disponibilitatea locației) martie 2018.
2. Până la prânz vor fi organizate: sesiunea plenară de introducere, moderată de Președinte și Vicepreședintă; sesiunea plenară de raportare – inclusiv efortul depus pentru SDSC, moderată de Antonița Fonari; sesiunile paralele cu durata a câte 2 ore fiecare. FAr fi posibil ca fiecare sesiune paralelă să fie moderată de către doi oameni, un membru actual al CN ONG și unul potențial. Ultimele 30 de minute din sesiuni vor di folosite pentru a formula recomandări pentru Rezoluția Forumului. Printre temele care urmează a fi abordate la sesiunile paralele sunt tematicile din SDSC: participarea la procesul decizional, contractarea serviciilor sociale și fundarisind, , codul de etică al ONG-urilor și voluntarilor.
3. După prânz va fi o sesiune plenară în care se va discuta și aproba Rezoluția Forumului.
4. În formularul de aplicare pentru Forum va fi inclus un compartiment special pentru persoanele care doresc să aplice în următorul mandat al CN ONG. Acestea vor trebui să prezinte delegarea din partea organizației, o descriere succintă (200-400 cuvinte) a experienței deținute / motivația și CV-ul.
5. Va fi contactat Promo-LEX pentru a modera sesiunea în care vor fi alese persoanele pentru următorul mandat CN ONG, pentru că ei au un sistem performant pentru alegeri.

Președintele ședinței: Ion Guzun

Secretarul ședinței: Andrei Gaiu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *