Concurs de selectare a unui expert/unei experte sau grup de experți pentru elaborarea unei analize cu privire la gestionarea resurselor financiare acumulate din redirecționarea a 2%
Consiliul ONG în parteneriat cu Centrul CONTACT și cu susținerea financiară din partea Suediei, anunță concurs pentru angajarea expertului/experți sau grup de experți referitor la analiza gestionării resurselor financiare acumulate din redirecționarea celor 2%.
SCOPUL Consiliului Naţional al ONG din R. Moldova este crearea unui cadru favorabil pentru dezvoltarea durabilă a organizaţiilor prin implicarea acestora în procesul de discutare/lansare/ monitorizare a proiectelor de lege şi a politicilor publice ce influenţează activitatea ONG.
OBIECTIVELE Consiliului ONG:
- Monitorizarea adoptării şi implementării proiectelor de lege cu impact în domeniu ONG;
- Facilitarea colaborării dintre sectorul neguvernamental şi autorităţile publice;
- Sporirea gradului de transparenţă şi vizibilitate a sectorului neguvernamental..
Donatorii, reprezentanții guvernamentali, organizațiile societății civile (OSC-urile) și publicul larg tot mai des adresează întrebări referitoare la redirecționarea celor 2%, utilizarea acestor resurse de către beneficiari, responsabilitatea față de donatori și susținătorii OSC-urilor, calitatea și eficacitatea programelor acestora, gestiunea financiară și buna guvernare a sectorului asociativ.
Obiectivele concursului:
Elaborarea unei analize, concluzii și recomandări referitoare la gestionarea resurselor financiare acumulate din redirecționarea a 2%.
Sarcini și responsabilități
- Analiza situației existente privind gestionarea resurselor din desemnarea procentuala de către OSC-uri și asigurarea transparenței gestionării lor;
- Prezentarea documentului elaborat în cadrul ședinței cu membrii Consiliului ONG și alte persoane interesate.
Notă: Documentul va fi predat nu mai târziu de 15 zile după semnarea contractului. Achitarea se va efectua după prezentare.
Calificări și abilități
- Studii superioare în domeniile de drept, politici publice, sociologie sau alte domenii relevante;
- Cunoașterea aprofundată a cadrului legal și normativ ce reglementează domeniul societății civile;
- Experiență în cercetare, analiza datelor și elaborarea rapoartelor, regulamentelor;
- Abilitatea de a prezenta produsele conform orarului prestabilit.
Procedura de selectare
Dosarele vor fi evaluate în baza calificării și experienței expertului/experți în furnizarea serviciilor de expertiză.
Dosarul candidatului/ei trebuie să conțină:
- CV-ul actualizat incluzând date privind experiență în furnizarea serviciilor de expertiză;
- Scrisoarea de intenție;
- Oferta financiară, cu estimarea numărului de zile pentru realizarea sarcinii.
Dosarul va fi expediat prin e-mail la adresa: consiliulong.md@gmail.com cu indicarea în linia de subiect ”Concurs de selectare expert în analiza 2%”.
Termen limită de expediere a dosarului: 20 septembrie 2021.
Dosarele incomplete nu vor fi examinate.
Pentru informații suplimentare vă invităm să vă adresați către Liliana Porumb la tel: 068386664 sau e-mail: lporumb@contact.md